Фразочка тижня

32. "В теорії немає різниці між теорією і практикою. А на практиці - є!", з книжки Джека Кенфілда (08.06.2012).

Всі фразочки

Так… радіо

Слухать радіо (Русский Рок онлайн)
Проект 365 (Мої 365)
11
Лис

Проект ЛТУ [+ стратегії]

Главная » Мії Діла » Проект ЛТУ [+ стратегії]

«ЛТУ. Спортивно-бальні танці» 

(ltu.org.ua):

Сайт Ліги танцю України

[+ стратегії]

 

Сайт «ЛТУ» – це сайт Ліги танцю України, всеукраїнської організації що займається популяризацією спортивно-бального танцю в Україні, проводить всілякі турніри, змагання зі спотривно-бальних танців (ну, це там румба, вальс, фокстрот, самба, ча-ча-ча, джайв, танго, пасодобль і всяке таке, всього 10 танців).

Працюю я тут по серйозному з квітня-травня 2011 року. Навіть є візитка в котрій написано що я «директор з маркетингу та інформаційних технологій». Розробив і адмініструю сайт, консультую з питаннь розвитку, стратегічних, якщо можна так виразитись, рішеннь.

Розробили з Вітьком сайт на основі того, що в мене вже був по проекту Натур-Продукт. Отримали портал Ліги танцю України. За останні півроку, мабуть, тільки сліпі не помітили якісний крок в роботі ЛТУ і, зокрема, в роботі сайту. Але, й тут без стратегії – ніяк.


Далі по методиці. Потрібно розкласти все по поличкам. Воно обов`язково дасть свою користь.

-----------------------------------------------

Так, я наводжу тут всі свої проекти: Натур-Продукт (інтернет-магазин всього натурального: натуральні продукти з власних господарств, речі ручної роботи, екологічні товари), Я – Автомеханік (інтернет-газета для автосервісу), Я – Андрій Марченко (мій сайт-щоденник, блоґ-сповідальня), ЛТУ (сайт Ліги танцю України), {в}СЕЛІ (система сайтів: Бровари і Броварський район), Wed Invite (Майстерня інтернет-технологій). ВСЕ! J

Ні, не все. Ще я, доволі серйозно веду сайти групи компаній Автомеханіка. Про це теж буде.

-----------------------------------------------

Ну, й час від часу, коли більше, коли менше, виконую замовлення по розробці сайтів різних компаній, фірм, людей. Тут же розробка макетів реклами для поліграфії і інтернету. Організація контекстної реклами і розкрутки.

-----------------------------------------------

В кожній такій статті я навожу однакову схему стратегічного плану кожного окремого проекту. Тож, розпочнемо:

 

ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ТОБІ ПОТРІБНО?

Перше дуже важливе запитання, від якого залежить все. Принаймні, — багато чого. Життя майбутнього проекту. Чи буде його власник або автор над ним працювати. Тут діло таке. Я адміністратор сайту і, по домовленості, власник всіх прибутків з реклами на сайті, з продажів з сайту, всіх доходів, що може напряму принести сайт. Тому як, розробив його майже на шару, а заповнив — просто — на шару. Ще й навчив людей як ним керувати.

По навчанню скажу. Вже й вчив людей як заповнювати. Але техніка є технікою. Скільки не вчи і не розказуй.

Це показовий випадок, що однією «технікою» не зробити щось дійсно якісне. Всюди треба вицяцьковувати деталі (бо саме деталі творять образ), мати бачення розвитку проекту на рік наперід (а то й більше), робити все професійно… і тд. Та, все ж, для початку потрібно визначити:

Для чого САМЕ мені це треба?

а) По-перше, тема мені дуже цікава. Танці – тема масова, популярна, ніколи не вийде з «моди». Люди танцювали завжди. Зараз це найбільш реальний зі всіх моїх інших нереальних проектів. Врешті-решт, я тут, якби, працюю (навіть візитка є :)). Тут, якби, майже робота в команді.

б) Це перспективно. Дійсно реально. Маю діло з уже готовою аудиторією. Можна відпрацьовувати різні схеми, фішки, методики.

в) Реальний шанс розпочати діяльність по залученню партнерів до інтернет-магазину «Для танців». Це й знайомства з клубами, цікавими людьми. Досвід роботи в жанрі інтерв’ю, реклама Вед-Інвайт.

От для чого мені це треба.

 

10 ЗАДАЧ

Далі потрібно навести список 10-ти проблем (задач) людей, котрі буде допомагати вирішувати сайт. Тому що, тільки в тому випадку якщо ми допомагаємо людям, тоді ми можемо бути їм цікавими. Хоч у чомусь. По піраміді Маслоу – потреби тих, хто є «клієнтами» ЛТУ — в середньому секторі. Тобто, достатньо амбіційний прошарок населення, котрий платить за статус. Якби ви знали, скільки коштує плання партнерші... А значить, це більше робота на пі-ар, створення спільноти, зав’язаної ідеями. І сюди вже пристьогнути різні товари і послуги.

Так от, «ЛТУ»!

10 задач, проблем, потреб, котрі буде допомагати вирішувати (задовольняти) цей сайт:

  1. В першу чергу зацікавленість безпосередньо самої Ліги танцю України в саме такому сайті. Зміна формату роботи.
  2. Через сайт Ліга розповсюджує в танцювальному світі свої принципи (або хоча б, оголошує про них)
  3. Своєчасне оповіщення про календар проведення змагань. Інформація про турніри. Дуже зручно і актуально для клубів-членів ЛТУ
  4. Фото після турнірів. Результати змагань. Потрібне всім, хто приймав участь.
  5. Подати оголошення про пошук партнера, відкриття набору в клуб, пропозиції магазинів тощо. Через дошку оголошень
  6. Інформація по танцювальній темі (музика, фільми, навчальні матеріали, інтерв’ю, правила, документи)
  7. Довідник клубів суто спортивно-бальних танців. Потрібно як самим клубам (своя окрема сторінка на сайті ЛТУ), так і тим, хто шукає довідник клубів, щоб почати танцювати
  8. Сторінки магазинів. На цьому сайті така ж система інтернет-магазину, як і на Натур-Продукті. Просто з іншим підходом. На початку я думав танцювальні магазини так як і клуби розмістити на окремих сторінках. У вигляді статті. Але потім прийшла ідея звести все в одному магазині на одній вітрині. Магазини будуть як бренди (джерела), до кожного магазину будуть їх товари. Запропоную два варіанти розміщення: без оплати – коротка інформація про магазин і 5 товарів в каталог продуктів на сайті ЛТУ (цього достатньо, навіть більше ніж...); розширений з оплатою – повна інформація про магазин і до 25 товарів в інтернет-магазин ЛТУ. Так вирішується задача цікавості для магазинів бути на цьому сайті. Так вони можуть продавати. Те ж саме для ательє пошиву танцювальних костюмів. Вони теж можуть бути тут.
  9. Танцювальний магазин. Збірка. Такий собі супермаркет, де зібрані всі магазини і трішки (а від когось не трішки по розширенному формату) продукції. На початку я думав про організацію продаж від себе, занурюватись в тему, вивчати постачальників, домовлятись, організовувати склад,... а потім прийшла отака ідея. І мені вона більш до душі. І вона більш розумна на даний момент. Потрібно буде, — повернусь до першої.
  10. Важливий розділ – «Інтерв’ю». Думаю, цікавий усім. Ближче знати і почути про тренерів, суддів, відомих танцівників і тд, через аудіо. Це вже на масовку

 

Окрім цих 10-ти причин. 11-та – вже почалась розробка такого ж самого сайту, але напрямку сучасних танців (хіп-хопи, східні, джаз, модерн, все що завгодно). Окрема глибина, дуже цікаво. Окремий проект до якого потрібно писати таку ж розкладку по стратегії розвитку. І розвивати. Розпишу, коли буду розпочинати цей проект. А розпочинати буду тоді, коли повністю налаштую «ЛТУ.спортивно-бальні».

До речі, приєднуйтесь до груп і сторінок в соціальних мережах (для «ЛТУ», це тут – на Фейсбук, і тут – у вконтакті). Приходьте займатись танцями. Це красиво і корисно.

 

МІСІЯ, НІША, ПЛАН

Далі, діючи по системі, потрібно виконати наступне завдання. Визначити три важливих постулати майбутнього (а в моєму випадку, вже існуючого) проекту.

Це:

Місія сайту

«ЛТУ». Офіційний портал Ліги танцю України (календар заходів, архів, документи, контакти) для популяризації принципів роботи ЛТУ (суддівство, виховання спортсменів).

Робити світ цікавішим і красивішим. Втілювати й тут місію свого життя допомагаючи людям розвивати їх справу.

 

Ніша, тема сайту

Танець (спортивно-бальний)

Танець (сучасний, східний)

Приміточка. Якщо розглядувати можливість заробітку, то потрібно щоб проект був на перетині трьох площин і задовольняв їх умовам. Це: 1 – те, що подобається робити автору проекту (мені подобається); 2 – те, що потрібно людям, ринку (потрібно. Тема масова і популярна); 3 – те, де є гроші (гроші тут є, потрібно тільки знайти, де саме...). Перший етап розвитку цього проекту я вже пройшов. Поклав дуже багато зусиль. Зараз починається наступний етап дорослішання.

 

План розвитку (коротко):

  1. Поставити ссилки з «Сапи». Пощупати цей метод.
  2. Налаштувати систему роботи по турнірам (всі лого, всі флайєри, всі сторінки)
  3. Налаштувати систему виходу інформаційних публікацій на рік наперед (1-2 публікації в місяць). Однієї в місяць по історії танцю буде достатньо.
  4. Налаштувати роботу по інтерв’ю. Це дуже важливо. Це буде сама цікава рубрика.
  5. Пошук партнерів сайту, обмін ссилками
  6. Довідник клубів і магазинів. Робота в цьому напрямку
  7. Продаж банерних місць
  8. Відкриття блоку інтернет-магазину – «Танцювальний супермаркет – Все для танцю»
  9. Розробка окремого сайту по напрямку «сучасний танець»
  10. Розширення інтернет-магазину на сайті тематики сучасного танцю.
  11. Продажі інформаційних товарів (музика, відео, література, семінари)

Це такий нескладний план розвитку, якщо коротко.

 

БЛИЗЬКІ ТЕМИ

Наступне завдання – визначити 3 теми близькі до теми сайту. Для чого? Для того, щоб знаходити свою аудиторію серед сайтів суміжних тематик, а також, для можливого розширення в разі потреби тем самого сайту.

Отже, 3 теми, близькі до теми сайту:

  1. Сучасні танці, клубні танці (аргентинське танго, кубинські, рокнлольні), тобто ті, що не входять до конкурсних програм спортвно-бальних танців.
  2. Журнал про танець (інтернет-версія) або газета (буклет). Така от фантація.
  3. Довідник про школи танців, магазини

Це такі 3 теми, близькі до теми сайту.

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ САЙТУ

Далі, щоб вже остаточно визначитись зі стратегією розвитку сайту необхідно дати відповіді на ще 7 запитань.  Це насправді дуже важливо.

7 запитань по стратегії розвитку проекту:

1. Що це буде за сайт?

Сайт Ліги танцю України. Така організація, що проводить змагання зі спортивно-бальних танців.

2. Яка там буде інформація?

Про ЛТУ, календар заходів, звіти (фото) з турнірів, запрошення на турніри, дошка оголошень, статті танцювальної тематики, документи ЛТУ, довідник клубів, магазинів, інтерв’ю. Інтернет-магазин «Танцювальний супермаркет: Все для танцю»

3. Яку проблему буде вирішувати ця інформація, яку потребу задовольняти?

Своєчасне і зручне оповіщення про турніри.

Де займатись танцями. Розмістити оголошення. Придбати речі для танців.

4. В якому вигляді і яким чином це буде реалізовуватись?

Звіти (альбоми), статті, документи. Розсилка-оповіщення. Дошка оголошень. Інтернет-магазин

5. Ціна послуг. Можливості отримання доходу.

О-о-о-о. Цікаве питаннячко. Але не для пресси. Воно в мене в окремому зошиті.

 

ПідраХУЄмо… Сайт з Вітьком ми зробили за 2500 грн (які я йому всі й віддав), коли така робота реально продається за 2500 уйов (як мені й заплатили, наприклад, автомотівгруп). Тобто з самого початку недоотримав я більше 2000 у.є. Потім я сам зробив повне налаштування сайту, підключення до соцмереж і добряче первинне заповнення для старту. За це я зазвичай отримую по 500 у.є. Тут – нічого не отримав. Та, краще рахувати, що отримав, а не те, що не отримав. )))

Тому й домовленність, що вся реклама, всі прибутки, все що можна зняти з сайту – моє. Да і самому було цікаво побачити, що з цього може получитись.

Далі була маса роботи. Бо зробити сайт – це рівно НІЧОГО. Все літо я приводив сайт до вигляду сайту серйозної організації з історією. Завдання виконано. Різниця між тим що було і тим, що є зараз – як між небом і землею. Схвальні відгуки. Звісно ж, це все на альтруїстичних засадах з ефемерною можливістю перспективи отримання доходів. Дуже багато вирішило те, що керівництво Ліги і люди котрі причетні до цієї організації, майже всі — деже приємні, чесні і гарні люди. От тільки в хмарах фантазій літають більше, забуваючи що земля — під ногами. Що, коли йдеш по дорозі й голова твоя зачарована величчю Неба, треба, інколи, й під ноги дивитись. Хоча б, для того, щоб не впасти. А ще ж є багато «доброзичників», котрі можуть і дорогу камінчиками всипати...

Тепер починається робота з націленістю на доходи. Про це буде в наступних серіях таких от заміточок. Саме цікаве — попереду.

6. Які продукти (послуги) буде пропонувати автор, координатор проекту?

Свої послуги по заповненню і підтриманню сайту. В основному турніри (оголошення, розсилка, результати, фотозвіт). Заповнення пункту меню одного турніру (а це ще плюс три контенти — запрошення, ентрі-форма, результати, альбом і розсилка) = ... грн (ну, не всі ж таємниці розкривати). :)

Продаж банерів

Інтернет-магазин (повний пакет)

Сторінка клубу (повна інформація)

Контекстна реклама

Ссилки

Постові

7. Скільки автор проекту готовий йди до своєї мети? Що може зупинити, що може надихнути йти далі?

Як домовлялись ми з ЛТУ, до кінця 2011-го року я працюю на повну котушку і дивлюсь. Оцінюю. Роблю сайт максимально потужним. Так я пообіцяв. Пообіцяв – роблю. Таке в мене правило. Перед 2012 роком проводжу «рекогносцировку місцевості», коректування формату моєї роботи.

Вже підходить до завершення 2011-й. Отож, по результатам роботи цього року зрозумів, що Ліга, на даний момент часу, не здатна забезпечити гідну оплату роботи по якості того рівня, що я забезпечую вже зараз. Левела не співпадають. Цей обмін — не є адекватним. Наіть, якщо підрахувати по годинам роботи, то стає зрозумілим, що направ я цей час на роботу з організацією що може оплачувати, зміг би вже й поселитись в сауні або на другому поверху свойого «гаража мрії». І якими б гарними і світлими не були ці люди, мені треба дивитись під ноги. Бо під ногами — дорога. Моя дорога. Моє життя. Свій час і вміння я ціную і можу них прикласти там, де них спроможні оцінити не тільки усним висловленням подяки, побалувати фантаціями про майбутнє, а й пропорційною справедливою грошовою винагородою. Отже, вже розписані умови співробітництва на підрядній основі.

Висновок: правий Генадій Балашов, котрий повторює в кожній своїй передачі правильний меседж для підприємців — «Хочеш заробити гроші, йди туди де вони є, і йди звідти, де них немає». В роль кризис-менеджера я вже пограв. По своїй частині, за півроку вивів проект ЛТУ на дуже гідний рівень. Сайту такого рівня немає в жодної танцювальної організації.  Зробив і «обробив землю». Та «хазяйви» не знають що й як «сіяти». Тож буду засівати поки сам, оброблювати й дивитись, що зійде...

Мені буде цікаво розвивати тільки інтернет-магазин, інтерв’ю, сторінки клубів. Можливо вкладусь ще в сайт тематики сучасного танцю. Якщо й це не дасть значних прибутків до 1-го травня 2012 – відмовляюсь повністю від цього проекту. Якщо все буде по плану, котрий вже розробив і втілюю, не дати прибутків цей проект може тільки по одній причині – безталанності як бізнесменів керівництва ЛТУ, невміння планувати і йти до цілі, домовлятись, дуже гіперболічна схильність до фантазування і «увлєчьонность», нетверезість від ідей позитивного мислення. Про «Витрєзвітєль для тіпа позитивно мислячих» треба якось теж написати окрему статєйку.

Все є для того, щоб заробляти. Чому ж тоді так? Тому що цей проект тримається на авторитетності організації до якої прив`язаний сайт. Але йде дуже міцна стіна стереотипів і завад, що знецінюють труд людей, і мій в тому числі. Побачимо.

Що може зупинити? Відсутність значних доходів. Відношення. Профанація того, що вже зробив — до рівня кустарщини.

Що може надихнути йти? Зараз вже — тільки доходи.

Отака моя відповідь на останнє питання по стратегії розвитку проекту.

 

50 (100) МАЙБУТНІХ ПУБЛІКАЦІЙ

Слідуючи методиці, далі потрібно виписати 50-т (а краще 100) назв майбутніх публікацій на сайті

Отож, 50-100 майбутніх публікацій сайту [в] СЕЛІ:

  1. Вальс. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  2. Танго. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  3. Квик Степ. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  4. Фокстрот. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  5. Венский вальс. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  6. Вальс Бостон – «русский вальс». Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  7. Аргентинское танго. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции (+ классные видео)
  8. Ча-ча-ча. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)
  9. Румба. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

10.  Самба. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

11.  Джайв. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

12.  Пассодобль. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

13.  Фламенко. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

14.  Клубные кубинские танцы: сальса, бачата, меренге… Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

15.  Буги-Вуги. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

16.  Современные танцы. Происхождение, особенности, известные исполнители и композиции, стили (+ классные видео)

17.  Фильмы о спортивно-бальных танцах. Обзор.

18.  Танцевальные сайты. Обзор сайтов танцевальной тематики

19.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Вальса.

20.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Танго.

21.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Венского вальса.

22.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Фокстрота.

23.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Квик-степа.

24.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Медленного фокстрота.

25.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Ча-ча-ча.

26.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Самбы.

27.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Джайва.

28.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Румбы.

29.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Пассодобль.

30.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для Аргентинского танго.

31.  Музыка для спортивно-бальных танцев. Музыка для кубинских танцев Сальса и Меренге.

32. Довідник Клубів спортивно-бальних танців (Київ і Київська область).

33. Так всі 24 області України ...

... Так я все тут і написав. Ага. Й так, конкуренти потирять половину. Але не зроблять нічого путного. Перевірено. :) Повторяльщики й крадії не створюють нічого дійсно вражаючого. Доведено на темі автосервісного обладнання, з яким пов`язано мій проект «Я — АвтомеханіК».

 

СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО САЙТУ

За цим, потрібно визначитись з семантикою сайту (визначити семантичне ядро).

Для того, щоб знати, як люди шукають інформацію,котра є в твоєму проекті. Для того, щоб в текстах знати на які слова ставити виділення, які слова вживати. Щоб підніматись в рейтингах пошуковиків по правильним популярним словам. Це потрібно, щоб привести на сайт якомога більше зацікавлених темою людей. Щоб вони придбали більше товарів.

Методика визначення семантичного ядра сайту, насправді, не страшна. Для початку потрібно виписати всі можливі слова, по яким би ти сам шукав інформацію, котра буде розміщатись на твоєму сайті. Просто, взяти блокнот і виписати. Наприклад, ось так:

клуб спортивно-бального танца (Киев)

спортивно-бальный танец (в Украине)

научиться танцевать

соревнования по танцам

обувь для танцев

магазин танцы

турнир по танцам

фото танцы

музыка для спортивно-бальных танцев

уроки танцев

влад яма

григорийчапкис

владислав пигулевский

самба

вальс

І тд.

Потім, потрібно скористатись сервісами від яндекса (ВордСтат) і гул (ЕдВордс).

Ці сервіси при правильних налаштуваннях покажуть вам скільки можна очікувати людей у себе на сайті при самих райдужних перспективах пошукової оптимізації. І взагалі, чи цікава ця тема танцювальному населенню планети Інтернет.

Та ще й вони запропонують інші схожі слова, по котрим шукали цю тему. Всі результати потрібно звести в файл excel (ключовий запит – кількість запитів), прибрати зайве, відформатувати і відсортувати за рейтингом. Поділити це все на три сектори (тут вже вмикаємо мозг), виділити кожен сектор своїм кольором. Найбільш рейтингові – це, так звані, високочастотні запити ВЧ (червоний), менш рейтингові – середньочастотні запити СЧ (синій), мало рейтингові – низькочастотні запити НЧ (сірий).

Приблизно отримується ось така картина по моїм словам:

Тепер є чітке розуміння, на які слова орієнтуватись в текстах. Що більш опитується. Є теми, є слова, є стратегії, є бажання. Можна творити.

 

САЙТИ-ЛІДЕРИ

Необхідно визначити сайти-лідери в темі спортивно-бальних танців. Вивчити них, підходи, особливості, фішки, способи заробітку, юзабіліті, дизайн, розміщення елементів.

Відносно проекту «ЛТУ» можна виділити такі цікаві сайти-лідери:

1. Портал бального танцю «dance.in.ua». Один з самих відвідуваних українських ресурсів по спортивно-бальним танцям. Але він «лежачий». Ним вже з рік як ніхто серйозно не займається. Тільки недавно вийло декілька слабеньких новин. А сайт — один з популярніших (до 800 за день). 

Способи заробітку: 1. контекстна реклама від Гугл (1 банер згори), продажа ссилок через Сапу, розміщення банера (2 шт), «віпування» об`яв з дошки оголошеннь (по 40 грн за 1 неділю).

2. «Танцмир» — портал реєстрацій на турніри. Не дуже ідеально, але просто побудований сайт, котрий заповнюють самі користувачі, реєструючись на турніри. Можна дещо запозичити.

3. «http://www.globaldance.info» — тут всі ссилки на танцювальні сайти. Це каталог танцювальних сайтів. До 400-т відвідувачів за день. Заробляють так. В принципі цього сайту достатньо щоби знайти необхідну інформацію по танцям і вивчити ринок. Дійсно портал про танці. 

4. Сайти таких же організацій як ЛТУ: «СГОСТУ» (якби, головний конкурент — 500-600 відвідувачів за день) і куча інших. Поки аналізував і моніторив, назбирав все. Подумалось, а чому б не зробити добре діло і не звести все це на одній сторінці сайту ЛТУ. Зроблено — сцилочка. Всі сайти передивився. Наш найкращий і найфункціональніший. ))) 

5. «http://alldance.in.ua/» — гарно зроблений, розкручений український ресурс по танцям. Заробляють на банерах, контекстній рекламі, ссилках. Ну, і відвідувачів більше тисячі в день. Ось до чого потрібно йти.

6. http://vsi-tanci.com — приклад парсерного сайту. Налаштував один раз, і воно шось там закидує з різних джерел час від часу. Фігня, одним словом. Але дещо й звідси можна взяти на заміточку.

7. http://danceinfo.com.ua/ — дуже багато корисної інформації по темі. Дуже популярний ресурс

8. http://www.dancesport.ru/ — ресурсіще. Російський

9. http://ballroom.kaste.com.ua/ — слабенький сайт. Але в Луганській області він як сайт їхньої обласної організації. І навіть не тому я його тут пишу, а тому, що  там є правильна реклама послуг того, хто розробив сайти для танцювальної теми. Дуже простий слоган. Теж застосую, коли зроблю сайт Вед-Інвайт «Майстерня інтернет-технологій» : «Сайт каждому. Создание сайтов для танцоров, танцевальных пар, школ и студий танца, клубов танца».

Після цього йде технічне виконання проекту, його наповнення, розвиток, реклама.

Це дизайн, юзабіліті, фішки і… хронометраж по заповненню.

Як це робив (з самого початку) і роблю (що зараз) в рамках проекту «ЛТУ.Спортвно-бальні танці» розповім в наступній публікації по темі. Саме цікаве ще попереду.

 

От, наприклад, одна з фішок сайту «ЛТУ.Спортивно-бальні танці» – випадкове фото з альбомів. Кожен турнір я оброблюю фото (що роблю сам або беру у фотографа) з фоторепортажу з турнірів. Оформлюю це в альбом турніру, викладую на сайт. Таким чином є, така собі, бібліотека турнірів. Але фішка в тому, що в правій частині сайту згори є блок «Випадкове фото з альбому ...». Туди, кожен раз при наступному перезавантаженні сторінки або при переході на іншу сторінку вставляється випадкове фото зі всіх альбомів. На цікаві фотки клацають і переходять на перегляд альбому. Отака фішка. Про всі фішки детальніше в наступному матеріалі по сайту «ЛТУ.Спортивно-бальні танці». Технічна сторона. Що я зробив за ці 5-ть місяців.

 

П.С. Якщо когось зацікавила дана інформація, пишіть. Якщо подобається ідея і хочете допомогти – розповсюджуйте, коментуйте, допомагайте, клацайте по контекстній рекламі (але небагато, щоб не забанили) що на сайті ЛТУ. Що ще? Може якась порада... Радьте. Буду радий.

 

Всі способи зв’язку зі мною – на сторінці «Зв’язок зі мною». Буду дуже радий, якщо приєднаєтесь до мене у всіх можливих соц.мережах (там теж є ссилочки).

Вєчно Ваш, Андрій Марченко

директор з маркетингу і інформаційних технологій Ліги танцю України

Мене ви можете знайти ще й тут! :)

Схожі записи:

Віршик. "Глупа нИч. :)"
З Пухівки до Києва (гідропарк) по Десні на байдарці [+ відеорепортаж]
Проект "WED-INVITE - Мастерская интернет-технологий" [+ стратегії]

Тільки для вас! В мене ще дещо є... На ту ж тему:

Мастерская интернет-технологий Wed-Invite
Метки: ,    

Коментуйте вКонтакті

Вже закрив коментування.

Про автора і цей сайт

Я - Андрій Марченко. А це мій особистий сайт. Це щоденничок одного рожівця - людини, родом з Рожівки, що народилась і живе в селі Рожівка, що на Україні. Я звичайний. Люблю свою землю, маю деякі скромні здібності і купу недоліків. Для чого цей сайт? Тут я збираю, по можливості, різні матеріали, а також веду свої записи-пам`ятки... такий собі літопис життя. Бо-ж, ще Джим Рон казав, що: "Цінним спадком для наших дітей є наші щоденники". Отаке.

----------------

Я - Андрій Марченко

Мене можна знайти ще й тут!

Свіжина …

Інші мої сайти і проекти

  • "Wed-Invite" Майстерня інтернет-технологій. Мій перший реально комерційний сайт.
  • "[в] СЕЛІ" Система сайтів сіл Броварського району
  • "Натур-Продукт" Інтернет-крамниця справжнього, натурального і екологічного.
  • "Сайт села Рожівка" Сайт моєї батьківщини, мого села Рожівка. Входить в систему сайтів [в] СЕЛІ.
  • "Я – Автомеханік" Інтернет-газета для автосервісу
  • Sunny: Wow, this is a great story. I really enjoyed it. Pulled me right in and I co1&8nl#d2u7;t let go. Has it been published anywhere? I like your Tweets, John, and have been noticing them for a while now. I happen to love stories that go beyond our daily lives and have action from other mysterious worlds. All...
  • Андрій Марченко: Дякую за респект і за уважуху дякую. Був поетом колись. І на мотику до Криму колись. Зараз так – все прозаїк да про заєк. )))
  • rum: Cлухай, чуваче! Та ти – Поет! Респект і уважуха!
  • Андрій Марченко: Багато версій місцеві аксакали, сидячи біля магазину, висовують. То, кажуть, можуть бути й свої недоброякісні елементи (є в нас такі підозрілі, не буду називати), або, таки, ті “строітєлі”, що взимку на сухарях сидять перезимовують в журавушці чи прилеглих. Але, коли минулого тижня в...

Контроль

Яндекс.Метрика