Фразочка тижня

32. "В теорії немає різниці між теорією і практикою. А на практиці - є!", з книжки Джека Кенфілда (08.06.2012).

Всі фразочки

Так… радіо

Слухать радіо (Русский Рок онлайн)
Проект 365 (Мої 365)
09
Лис

Проект «Натур-Продукт» [+ стратегії]

Главная » Мії Діла » Проект «Натур-Продукт» [+ стратегії]

Проект Натур-Продукт 

(natur— produkt.com.ua)

Інтернет-магазин:

натуральні продукти з власних господарств і речі ручної роботи

Проект «Натур-Продукт» – це, можна сказати, ще не випущений в світ проект. Не оживлений. І ще зовсім молодий. Тільки-но щось там начеб-то потихеньку заповнюється, з’являється. Йому я приділяю найменше уваги. Все ж, навіть в цьому випадку, потрібно слідувати плану відповідей на запитання, щоб побачити стан на сьогоднішній день, перспективи росту і вектори напрямків в яких можливий рух.

В двох словах: це такий собі ярмарок в інтернеті.


Приміточка. Є, на перший погляд, нескладна методика при проектуванні і розробці будь-якого веб-проекту. Напочатку потрібно відповісти на низку питань. Так визначаться риси і трішки можна буде вже уявити свій майбутній проект. За моїми прикладами, можна, дуже легко, працювати і планувати інші проекти. Просто слідувати всім цим пунктам.

----------------------------------------------- 

Так, я наводжу тут всі свої проекти: Натур-Продукт (інтернет-магазин всього натурального: натуральні продукти з власних господарств, речі ручної роботи, екологічні товари), Я – Автомеханік (інтернет-газета для автосервісу), Я – Андрій Марченко (мій сайт-щоденник, блоґ-сповідальня), ЛТУ (сайт Ліги танцю України), {в}СЕЛІ (система сайтів: Бровари і Броварський район), Wed Invite (Майстерня інтернет-технологій). ВСЕ! J

Ні, не все. Ще я, доволі серйозно веду сайти групи компаній Автомеханіка. Про це теж буде.

----------------------------------------------- 

Ну, й час від часу, коли більше, коли менше, виконую замовлення по розробці сайтів різних компаній, фірм, людей. Тут же розробка макетів реклами для поліграфії і інтернету. Організація контекстної реклами і розкрутки.

----------------------------------------------- 

В кожній такій статті я навожу однакову схему стратегічного плану кожного окремого проекту.

 

ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ТОБІ ПОТРІБНО?

Перше дуже важливе запитання, від якого залежить все. Все-все. Життя майбутнього проекту. Чи буде його власник над ним працювати. Потрібно визначити:

Для чого мені це треба?

а) Хотів спочатку зрубити бабла на темі продажу всього натурального. Ага. Так все просто…

б) Да, хоча б тому, що картини, що мама шиє бісером, можу викладувати сюди і залишається, яка-не-яка, але надія на можливість розвитку проекту. Хотів, було, вже комусь подарувати. Передумав. Нехай буде. О, НЕХАЙ БУДЕ – от для чого мені цей проект. :)

в) А ще, цей проект дуже співзвучний моєму найважливішому проекту — [в]СЕЛІ. Разом – вони просто як окрема держава. Думаю, буде толк. Тим більше, я за споживання натурального, наскільки це зараз можливо. Бо в супермаркеті хтознащо продають. А так – з городу, все ж вірніше.

От для чого мені це треба.

 

10 ЗАДАЧ

Далі потрібно навести список 10-ти проблем (задач) людей, котрі буде допомагати вирішувати сайт. Тому що, тільки в тому випадку якщо ми допомагаємо людям, тоді ми можемо бути їм цікавими. Хоч у чомусь. По піраміді Маслоу цей проект призначений задовольняти найнижчий рівень піраміди – вода, хліб, умови. Масовий продукт, але все ж з прикидкою на елітарність. І їсти хочеться завжди... Тема натурального буде тільки рости і користуватись попитом. Тому, можна сказати, що це не зовсім масовий продукт. Отож, можливі клієнти цього інтернет-магазину вже не можуть ідентифікуватись як звичні споживачі. Ці вже, як мінімум, перебірливі у своєму виборі. А речі ручної роботи – це вже інша філософія. Можна розглядати і як спільноту. Отже, все буде залежати від підходу і наполегливості у доведенні ідеї до населення.

Так от, «Натур-Продукт» я, звісно ж, в першу чергу, задовольняю потребу людей жити якісніше і зробити свій світ якіснішим.

Отже, 10 задач, проблем, потреб, котрі буде допомагати вирішувати (задовольтяти) цей сайт:

  1. Можливість замовити і вживати продукти з власних господарств фермерів, сільських жителів (з власних господарств, домашнє)
  2. Можливість розгледіти і замовляти речі ручної роботи від майстрів і майстринь
  3. Можливість замовляти екологічну побутову хімію (не тільки амвеї і сода сан. Різне. вибір)
  4. Можливість подати оголошення
  5. Можливість господаря чи майстра розмістити інформацію про себе в свої товари (вироби). Пакет мінімум (трішки інформації про джерело: виробник чи майстер + 5 товарів) і повний платний пакет (повна інформація про джерело + багато товарів + знаходження в топі джерел і товарів). 
  6. Розклад виставок, ярмарок та фестивалів в Україні. Фестивальний рух.
  7. Рецепти їжі з натуральних продуктів.
  8. Матеріали по рукоділлю

От, визначились, нехай, 8, а не 10 причин. Наче й непогані такі, цікаві причини. Тому як, всі ми хотіли би вживати справжнє і щоб діти наші вживали справжнє, щоб бути здоровими. Всі хочуть бути здоровими.

Доречі, сторінок в соціальних мережах (для проекту «Натур-Продукт», ще нема).Отже  дуже прошу, коментуйте й розповсюджуйте ідею. Допомагайте, якщо сподобалось. )

А також, шукаю партнерів по цьому проекту. Потрібна людина, котра могла б взяти на себе цей проект хоча б наполовину. З задоволенням би співпрацював і поділився б своїми думками, розробками, тим що вже зроблено. БО часу реально невистачає. Й так, залишив жити цей проект, бо мама як побачила свою вишивку в Інтернеті, сказала, щоб я нього не закидував.

Так що, Ласкаво прошу. Буду радий пропозиціям! Давайте обговоримо.

Також, майстри, майстрині, господарі і господарі, представники мережевих компаній екологічних продуктів – запрошую до співпраці. Всі мої контакти і способи зв’язку зі мною на сторінці «Зв’язок зі мною». Пишіть.

Або, хоча б, надішліть рецепт вашої вкусної гарбузової каші. Чи смачнючого вареня з вишень. Або сливи на закуску

МІСІЯ, НІША, ПЛАН

Далі, діючи по системі, потрібно виконати наступне завдання. Визначити три важливих постулати майбутнього (а в моєму випадку, вже існуючого) проекту.

Це:

Місія сайту

«Натур-Продукт». Популяризація натуральних продуктів і сприяння ремеслу, рукоділлю, тому, що з душею, з любов’ю. Ну, і втілювати Місію свого життя, звісно ж.

 

Ніша, тема сайту

Натуральні продукти і речі ручної роботи, еко-хімія.

 

Приміточка. Якщо розглядувати можливість заробітку, то потрібно щоб проект був на перетині трьох площин і задовольняв їх умовам. Це: 1 – те, що подобається робити автору проекту; 2 – те, що потрібно людям, ринку; 3 – те, де є гроші. 1 – мені подобається. Я ж в селі родився і виріс і живу. Але так, щоб аж горів тільки цим проектом займатись – так цього нема. 2. – вивчаючи тенденції попиту, можна стверджувати, що це потрібно людям і ринку. Ще визріває, але якщо починати, то саме зараз. 3 – і коню зрозуміло, що при правильному підході тут є гроші. Але, також очевидно, що самому мені не впоратись. Тому цей проект поки що, тримаю тільки як експеримент і не націлюю на нього свої сили доки нема партнера, нема з ким розвивати.

 

План розвитку (коротко):

  1. Первинне заповнення публікацій та сайту
  2. Контекстна реклама по бісеру, щоб зрозуміти наскільки цікава тема для «жителів інтернету»
  3. Пошук партнерів та майстрів
  4. Пропозиція майстрам, господарам, представникам брендів еко-хімії
  5. Продажі

Це такий нескладний план розвитку, якщо коротко.

 

БЛИЗЬКІ ТЕМИ

Наступне завдання – визначити 3 теми близькі до теми сайту. Для чого? Для того, щоб знаходити свою аудиторію серед сайтів суміжних тематик, а також, для можливого розширення в разі потреби тем самого сайту.

Отже, 3 теми, близькі до теми сайту:

  1. Натуральна косметика
  2. Фестивалі, ярмарки, етно, майстри
  3. Рецепти блюд

Це такі 3 теми, близькі до теми сайту.

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ САЙТУ

Далі, щоб вже остаточно визначитись зі стратегією розвитку сайту необхідно дати відповіді на ще 7 запитань (а що, мо, ви думали, що все так легко – взяв захотів і воно саме з’явилосьJ). Нєєє, будьте добрі, 7 питаннь.

7 запитань по стратегії розвитку проекту:

1. Що це буде за сайт?

Сайт інтернет-магазин натурального, екологічного але більше домашнього. Продукти вирощені на городі, речі вироблені власноруч. Ну, можна й щось з побутової хімії екологічної запустити для прощупування перспективності теми…

 

2. Яка там буде інформація?

Про натуральне. Про мед, про вишиванки, про гончарні вироби, про вишивки бісером, про картоплю, яйця, цибульку, бурячок, про вироби з лози, про молоко, гарбуз, квашену капусту. Про екологічні миючі засоби, косметологічні приколи, етнічні прибамбаси. Товари на продаж. Окремі сторінки майстрів, виробників, фермерських господарств.

 

3. Яку проблему буде вирішувати ця інформація, яку потребу задовольняти?

БО ЛЮДИ ХОЧУТЬ СПРАВЖНЬОГО!

 

4. В якому вигляді і яким чином це буде реалізовуватись?

Через формат інтернет-магазину

 

5. Ціна послуг. Можливості отримання доходу.

5-10 % з продажу витворів майстрів, якщо самостійно замовлення приймати або тримати склад (погріб) :).

Якась плата за повний пакет, по принципу продажу поличок в супермаркетах (коли надається повна інформація про джерело, і можливість розмістити до 25-ти товарів в каталог продуктів). Яка? Ще не придумав )) Для початку треба щоб хоть щось з’явилось. Щоб не було «дурень думкою багатіє».

6. Які продукти (послуги) буде пропонувати автор, координатор проекту?

Перше — можливість платного розширенного розміщення інформації про виробника і розміщення повного каталогу продукції виробника.

Меню каталога продукції:

ВИРОЩЕНЕ НА ЗЕМЛІ

Хліб, живий хліб

Крупи, живі крупи

Молоко, кисляк, ряжанка

Картопля

Сушка для узвару

Консервація та закуски

Самогон

М`ясо (курка, індюк, свинина, кріль, телятина)

Овочі і Фрукти

Кошик на тиждень

Кошик вихідного дня

 

ВИРОБЛЕНЕ РУКАМИ

Іграшки

Вишиванки, сорочки

Льняний одяг

Рушники

Вироби з бісеру (ікони, картини, плетіння)

Вироби з лози (корзини, кошики, меблі)

Гончарні вироби

Музичні інструменти

Зброя (луки, стріли)

Сувеніри і Подарунки

Інструменти та Знаряддя Праці

 

ЕКОЛОГІЧНИЙ ПОБУТ

Ще тільки заплановано. Залишив як ідею, але не розвиваю.

 

7. Скільки автор проекту готовий йди до своєї мети? Що може зупинити, що може надихнути йти далі?

Він (Натур-Продукт) мені не заважає. Хочу займаюсь, не хочу – не займаюсь. Чекаю на те, що буде партнер, котрий в більшій мірі візьме на себе організацію роботи по цьому проекту.

Що може зупинити? Хтось запропонує купити у мене цей проект і запропонує нормальні гроші. Можу продати. Але поки не розвину його, цей проект — не буде нікому потрібний. Недавно я сплатив просторий хостінг для своїх сайтів і продовжив всі домени. Все це на 3 роки наперед. Так що, хвилюватись взагалі нема про що. Три роки. ))) Потрібно тільки працювати. А для цього – все є. От тільки часу інколи не вистачає.

Що може надихнути? Звісно ж, продажі. Отримання доходів, створення тусовки навколо теми.

Отака моя відповідь на останнє питання по стратегії розвитку проекту.

 

50 (100) МАЙБУТНІХ ПУБЛІКАЦІЙ

Слідуючи методиці, далі потрібно виписати 50-т (а краще 100) назв майбутніх публікацій на сайті

Отож, 50-100 майбутніх публікацій сайту [в] СЕЛІ:

  1. Гарбуз. Каша з гарбуза. Сила з городу
  2. Цілюща сила меду або чому нам так необхідно їсти мед.
  3. Живий хліб і живі крупи. Чому важливо вживати «живі» натуральні продукти.
  4. Вишивка бісером. Ікони.
  5. Українська вишиванка
  6. Екологічна побутова хімія. Що це? І чи це можливо взагалі?
  7. Сало. 
  8. Самогон.
  9. Про картоплю. Екологічну без нітратів. 
  10. Рецепти приготування блюд з натуральних продуктів
  11. Сторінки «Джерел» та оптимізація сторінок товарів

Для проекта «Натур-Продукт» достатньо розмістити в розділі «Корисно знати» 10-12 публікацій (цікавих) на теми вище. Далі вести тільки окрему рубрику «рецепти» (віддати комусь або організувати).

Для Натур-Продукту важливіше грамотне оформлення сторінок «джерел» (виробників, майстрів та майстринь), оптимізація сторінок каталогу продукції і сторінок пояснень до способів придбання, доставки, співробітництва.

 

СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО САЙТУ

За цим, потрібно визначитись з семантикою сайту (визначити семантичне ядро).

Для того, щоб знати, як люди шукають інформацію,котра є в твоєму проекті. Для того, щоб в текстах знати на які слова ставити виділення, які слова вживати. Щоб підніматись в рейтингах пошуковиків по правильним популярним словам. Це потрібно, щоб привести на сайт якомога більше зацікавлених темою людей. Щоб вони придбали більше товарів. Натуральних...

Методика визначення семантичного ядра сайту, насправді, не страшна. Для початку потрібно виписати всі можливі слова, по яким би ти сам шукав інформацію, котра буде розміщатись на твоєму сайті. Просто, взяти блокнот і виписати. Наприклад, ось так:

Натуральні продукти

Українське сало

сало

сало купить

самогон (купить)

живий хліб

живі крупи

здоровая пища

экопродукты

экологическая химия купить

экологическая косметика

слова зі списку каталога товарів

І тд.

Потім, потрібно скористатись сервісами від яндекса (ВордСтат) і гул (ЕдВордс). Я використовую тільки Яндексовський. і нормально. достатньо. Головне, виявити тенденцію і інші слова, котрих ти не думав.

Ці сервіси при правильних налаштуваннях покажуть вам скільки можна очікувати людей у себе на сайті при самих райдужних перспективах пошукової оптимізації. І взагалі, чи цікава тема натурального населенню планети. І як саме.

Та ще й вони запропонують інші схожі слова, по котрим шукали цю тему. Всі результати потрібно звести в файл excel (ключовий запит – кількість запитів), прибрати зайве, відформатувати і відсортувати за рейтингом. Поділити це все на три сектори (тут вже вмикаємо мозг), виділити кожен сектор своїм кольором. Найбільш рейтингові – це, так звані, високочастотні запити ВЧ (червоний), менш рейтингові – середньочастотні запити СЧ (синій), мало рейтингові – низькочастотні запити НЧ (сірий).

Приблизно отримується ось така картина:

Тепер в нас є чітке розуміння, на які слова орієнтуватись в текстах. Що більш опитується. Є теми, є слова, є стратегії, можна рухатись далі.

 

САЙТИ-ЛІДЕРИ

Необхідно визначити сайти-лідери в темі. Вивчити них, підходи, особливості, фішки, способи заробітку, юзабіліті, дизайн, розміщення елементів, умови продажу, доставки, товари. Знайти них можна набравши високочастотні запити по темі, що вже досліджені з семантичного ядра.

Відносно проекту Натур-Продукт можна виділити такі цікаві сайти-лідери:

цікаво те, що я вже досліджував питання рік тому... тоді знайшлось вже декілька сайтів дуже подібних, котрі пропонували замовити натуральні продукти. але зайшовши на ті сайти недавно, я натрапив то на сторінки, що сайт вже не працює, як в магазини «Справжнє» або на непроплачений хостінг, як у «Домашнє». А там були досить грамотно побудовані інтернет-магазини продуктів. Значить тема у людей не пішла або їх тихенько прикрили. Ненатненні приклади (((

Але, все ж, життя продовжується, хтось закривається, хтось відкривається... Так і в цій темі, є цікаві магазини і проекти. Самий близький по темі за продуктами це

1. "Бабушкіно". Одеська компанія. Дуже грамотно вибудуваний сайт, фотки, про продукцію, умови замовлення (збір замовленнь до пятниці і доставка тільки по суботам), правильно розставлені елементи. Спілкувався з ними з приводу дилерства по продуктам, умовам співробітництва.  Після спілкування зрозумів дещо і зменшив амбіції. Став орієнтувати для початку, що мій магазин це продукти з власнОГО господарства.

2. Куча сайтів про «еко»-товари. Більш професійно оформлені: "Натур-Бутік", "Еко-Ідея", "Еко-Благо",  і ціла купа  інших, зроблених лівою ногою. Смисл у всіх один -  продавати битовуху, але тіпа екологічну. Є виробники, є маленький попит.

3. По робленому руками — "Рукотвори" — безперечний лідер. Найкраший сайт по темі. З душею... як і всі роботи Богдана Гдаля, котрі я бачив. Проект не комерційний. Як і всі проекти Богдана Гдаля, котрі я продивився... Хотілось би познайомитися ближче з цією унікальною людиною. Мені подобається те, що Богдан робить.

Після цього йде технічне виконання проекту, його наповнення, розвиток, реклама.

Це дизайн, юзабіліті, фішки і… хронометраж по заповненню.

Як це робив (з самого початку) і роблю (що зараз) в рамках проекту Натур-Продукт розповім в наступній публікації по темі. Саме цікаве ще попереду.

 

От, наприклад, одна з фішок Натур-Продукту – група товарів «Кошик на тиждень», «Кошик вихідного дня». З назв зрозуміло. Отака фішка. Отака задумка. В принципі, сам сайт – одна велика фішка. Про всі фішки детальніше в наступному матеріалі по Натур-Продукту. Технічна сторона.

 

П.С. Якщо когось зацікавила дана інформація, пишіть. Якщо це прочитав той самий підприємець з активною позицією в житті, грошима і наснагою розвивати діло – пишіть. Якщо подобається ідея і хочете допомогти – розповсюджуйте, коментуйте, допомагайте. Пишіть. Не спіть.

 

Всі способи зв’язку зі мою – на сторінці «Зв’язок зі мною». Буду дуже радий, якщо приєднаєтесь у всіх можливих соц.мережах (там теж є ссилочки).

Вєчно Ваш, Андрій Марченко

Координатор проекту «Натур-Продукт»

Мене ви можете знайти ще й тут! :)

Схожі записи:

Слогани для сайту РОЖІВКА
Як я провів літо 2011 [з музичним супроводом]
Мої 365. 37-та неділя (20.08.2012-26.08.2012)

Тільки для вас! В мене ще дещо є... На ту ж тему:

Мастерская интернет-технологий Wed-Invite
Метки: ,    

Коментуйте вКонтакті

Навигация

Следующий пост:

Вже закрив коментування.

Про автора і цей сайт

Я - Андрій Марченко. А це мій особистий сайт. Це щоденничок одного рожівця - людини, родом з Рожівки, що народилась і живе в селі Рожівка, що на Україні. Я звичайний. Люблю свою землю, маю деякі скромні здібності і купу недоліків. Для чого цей сайт? Тут я збираю, по можливості, різні матеріали, а також веду свої записи-пам`ятки... такий собі літопис життя. Бо-ж, ще Джим Рон казав, що: "Цінним спадком для наших дітей є наші щоденники". Отаке.

----------------

Я - Андрій Марченко

Мене можна знайти ще й тут!

Свіжина …

Інші мої сайти і проекти

  • "Wed-Invite" Майстерня інтернет-технологій. Мій перший реально комерційний сайт.
  • "[в] СЕЛІ" Система сайтів сіл Броварського району
  • "Натур-Продукт" Інтернет-крамниця справжнього, натурального і екологічного.
  • "Сайт села Рожівка" Сайт моєї батьківщини, мого села Рожівка. Входить в систему сайтів [в] СЕЛІ.
  • "Я – Автомеханік" Інтернет-газета для автосервісу
  • Sunny: Wow, this is a great story. I really enjoyed it. Pulled me right in and I co1&8nl#d2u7;t let go. Has it been published anywhere? I like your Tweets, John, and have been noticing them for a while now. I happen to love stories that go beyond our daily lives and have action from other mysterious worlds. All...
  • Андрій Марченко: Дякую за респект і за уважуху дякую. Був поетом колись. І на мотику до Криму колись. Зараз так – все прозаїк да про заєк. )))
  • rum: Cлухай, чуваче! Та ти – Поет! Респект і уважуха!
  • Андрій Марченко: Багато версій місцеві аксакали, сидячи біля магазину, висовують. То, кажуть, можуть бути й свої недоброякісні елементи (є в нас такі підозрілі, не буду називати), або, таки, ті “строітєлі”, що взимку на сухарях сидять перезимовують в журавушці чи прилеглих. Але, коли минулого тижня в...

Контроль

Яндекс.Метрика