Фразочка тижня

32. "В теорії немає різниці між теорією і практикою. А на практиці - є!", з книжки Джека Кенфілда (08.06.2012).

Всі фразочки

Так… радіо

Слухать радіо (Русский Рок онлайн)
Проект 365 (Мої 365)
07
Лис

Проект «Я — Автомеханік» [+ стратегії]

Главная » Мії Діла » Проект «Я — Автомеханік» [+ стратегії]

Проект «Я — АвтомеханиК» 

(ya a.com.ua) 

Інтернет-газета для автосервісу

[+ стратегії]

Проект «Я — Автомеханік» – це вже випущений в світ проект, заповнений на рік наперед контентом (тобто забезпечується його постійне поновлення – 1-2 рази на неділю — до травня 2012 року). Хоча, цей проект не можна назвати працюючим на повну катушку, він ще зовсім молодий (як і всі інші мої проекти). Щоб визначити, що з цим усім робити, потрібно слідувати плану відповідей на запитання, щоб побачити стан на сьогоднішній день, перспективи росту і вектори напрямків в яких можливий рух.


Приміточка. Є одна нескладна методика при проектуванні і розробці будь-якого веб-проекту. Напочатку потрібно відповісти на низку питань. Це допоможе визначать риси майбутнього сайту і трішки можна буде вже уявити свій майбутній проект. Така собі 3Д-модель, але веб-проекту. За моїми прикладами, можна, дуже легко, працювати і планувати інші проекти. Просто слідувати всім цим пунктам.

----------------------------------------------- 

Так, я наводжу тут всі свої проекти: Натур-Продукт (інтернет-магазин всього натурального: натуральні продукти з власних господарств, речі ручної роботи, екологічні товари), Я – Автомеханік (інтернет-газета для автосервісу), Я – Андрій Марченко (мій сайт-щоденник, блоґ-сповідальня), ЛТУ (сайт Ліги танцю України), {в}СЕЛІ (система сайтів: Бровари і Броварський район), Wed Invite (Майстерня інтернет-технологій). ВСЕ! J

Ні, не все. Ще я, доволі серйозно веду сайти групи компаній Автомеханіка. Про це теж буде.

----------------------------------------------- 

Ну, й час від часу, коли більше, коли менше, виконую замовлення по розробці сайтів різних компаній, фірм, людей. Тут же розробка макетів реклами для поліграфії і інтернету. Організація контекстної реклами і розкрутки.

----------------------------------------------- 

В кожній такій статті я навожу однакову схему стратегічного плану кожного окремого проекту.

 

ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ТОБІ ПОТРІБНО?

Перше дуже важливе запитання, від якого залежить все. Принаймні, — багато чого. Життя майбутнього проекту. Чи буде його власник або автор над ним працювати. Потрібно визначити:

Для чого мені це треба?

а) Просто багато в мене матеріалів для проекту такої теми – інтернет-газети для автосервісу. Хоча ідея інтернет-газети в цій темі ще ніде не зустрічалась!!! Дуже багато моїх статтів по журналах потихеньку розтягуються сайтами біляавтосервісної тематики. Без просу. ((( Якось неприємно. Отож захотів, як мінімум, закріпити те, що зробив за роки праці в автосервісних виданнях за собою. На своєму особистому сайті. Продумав ідею, малюнок. І от – інтернет-газета для автосервісу зі звучною і, на мою думку, влучною назвою «Я — Автомеханік».

б) Це моя тема. Я розбираюсь в ній краще за просто журналістів автомобільної тематики. В мене вже куча готового матеріалу. Співпрацюю з компаніями групи компаній «Автомеханіка» — це ця ж тема. Цей проект я також розглядую — як альтернативу і можливість переформатувати методи співпраці з Автомеханікою.

в) Хочу зробити (вірніш, доробити) згодом свою книжку «Обладнання для СТО». По суті вона вже є: для журналів я писав так статті, таким циклом, що об’єднавши них в купу вже отримуєш чорновик книжки. Почав було редагувати, перекладати українською, щоб в учбові заклади просунути (я ж то ще й викладачем в технікумі авто-транспортному побув 4 роки, знаю, що їм нема по чому вчитись, знаю, що вчаться по моїм же статтям журнальним). Зробив 25 %. Потім плюнув. Часу витрачається куча, іншими проектами займатись ніколи, грошей не додається. Мені за це ніхто не платить. А викладачем в технікумі — зовсім не вигідно. Тому, реально тільки розвиваючи тему в інтернет-газеті, потихеньку дописувати і оформляти книжку. Це тема.

От для чого мені це треба.

 

10 ЗАДАЧ

Далі потрібно навести список 10-ти проблем (задач) людей, котрі буде допомагати вирішувати сайт. Тому що, тільки в тому випадку якщо ми допомагаємо людям, тоді ми можемо бути їм цікавими. Хоч у чомусь. Тут я не буду згадувати про піраміду Маслоу... Облом.

 

Так от, «Я — АвтомеханіК» — це, як я вже сказав, така собі, моя особиста бібліотека матеріалів, що зробив. Щоб не пропали в паперовому варіанті і якось ще попрацювали на мене у електронному вигляді. Але, все ж, і цей сайт охоплює дуже великий шматок інтересів великої групи спеціалістів. Це, не дивлячись на назву, не слюсарі-автомеханіки, а вчителі, менеджери, студенти, інженери, власники автосервісів, робітники автосервісів і компаній, що забезпечують і обслуговують автосервіси.

Отже, 10 задач, проблем, потреб, котрі буде допомагати вирішувати (задовольтяти) цей сайт:

  1. Інформація про обладнання для СТО. Класифікація. Вибір. Все чітко. В одному місці. Корисно викладачам і студентам. Менеджерам з продажу обладнання, їх клієнтам і інженерам СТО.
  2. Зрозумілий список компаній, де купити обладнання для СТО
  3. Формат інтернет-газети: аудіо, відео, 3Д-фото СТО, аудіо інтерв’ю – щось більше за просто газету. 
  4. Цікавий чужий досвід «Як у сусіда…», «Мережі авторизованих станцій»
  5. «Як …». Як працює, як встановити, як …
  6. Можливість компаніям подавати новини, а читачам них оперативно отримувати (фейсбук, розсилки, feedburner)
  7. Варіант 1. Розвиток в газету. Щоб і почитати можна було і сєльодку загорнути
  8. Варіант 2. Розвиток в корпоративну газету Автомеханіки. Не так захоплююче, але сєльодку щоб теж можна було загорнути. Взагалі то, варіант корпоративної газети – це дуже солідний проект, котрий підніме цю компанію на дуже високий рівень. Це може бути не тільки Автомеханіка, а будь яка цікава і серйозна організація, що готова фінансувати проект. Це вища ступінь з піраміди Маслоу (знову я за своє)))
  9. Вирішеня моєї задачі написання книжки «Обладнання для сто»
  10. Зв'язок і просування мимоходом проекту Вед-Інвайт. А він вже задовольняє інші потреби сто-шників, наприклад розробка сайту СТО, 3Д фото мережі авторизованих станцій.

От, визначились 10 причин. Все професійно, як і має бути.

Доречі, приєднуйтесь до груп і сторінок в соціальних мережах (для проекту «Я — Автомеханік», це тут – на Фейсбук, і тут – у вконтакті) і, дуже прошу, коментуйте й розповсюджуйте ідею. Допомагайте, якщо сподобалось. ) 

Ну, то й що, що ви далекі від теми... А може хтось з ваших знайомих дуже навіть недалекий... Я не те хотів сказати. ))  Хтось близький до теми і людям буде цікаво. Людям буде цікаво – а в мене хист до розвитку проекту.

Також, шукаю партнерів по цьому проекту, авторів матеріалів, ентузіастів. Відкритий до співпраці з журналами, інтернет-порталами автомобільної тематики, компаніями галузі, мережами авторизованих сто.

Ласкаво прошу. Буду радий пропозиціям! Давайте обговоримо.

Всі мої контакти і способи зв’язку зі мною на сторінці «Зв’язок зі мною». Пишіть.

Або, хоча б, залиште ваш коментар, слушну пораду в кінці статті. Поділіться з друзями.

МІСІЯ, НІША, ПЛАН

Далі, діючи по системі, потрібно виконати наступне завдання. Визначити три важливих постулати майбутнього (а в моєму випадку, вже існуючого) проекту.

Це:

Місія сайту

«Я — АвтомеханіК». Розбудити і оживити ринок автосервісних послуг та ринок товарів та послуг для автосервісу.

Дати якісну структуровану інформацію про обладнання для СТО.

Втілювати місію свого життя.

 

Ніша, тема сайту

Автосервіс, життя в автосервісі, обладнання для СТО.

 

Приміточка. Якщо розглядувати можливість заробітку, то потрібно щоб проект був на перетині трьох площин і задовольняв їх умовам. Це: 1 – те, що подобається робити автору проекту; 2 – те, що потрібно людям, ринку; 3 – те, де є гроші. Всі три повністю ТАК. Хіба що до 1-го я трішки прочах… Хоча, то мені так здається

 

План розвитку (коротко):

  1. Дописати книжку «Обладнання для СТО»
  2. Декілька статей про компанії або повний довідник компаній, що поставляють обладнання для СТО
  3. Сторінки на фейсбук. популяризація
  4. інтерв’ю
  5. Розміщення ссилок на прокт з сайтів А і АМТ
  6. Інтерв’ю і сюжети з 3Д-фото
  7. Аннотації статтів на сайтах А і АМТ
  8. Pdf-варіант газети
  9. Партнерство з якимось журналом або «корпоративна газета» Автомеханіки чи іншої компанії. Розсилка по базі. Робота з підписниками.
  10. Продаж рекламних місць.
  11. Пропозиція розміщувати новини компаній
  12. Залучення авторів
  13. Автоматизація
  14. Продаж

Це такий нескладний план розвитку, якщо коротко.

 

БЛИЗЬКІ ТЕМИ

Наступне завдання – визначити 3 теми близькі до теми сайту. Для чого? Для того, щоб знаходити свою аудиторію серед сайтів суміжних тематик, а також, для можливого розширення в разі потреби тем самого сайту.

Отже, 3 теми, близькі до теми сайту:

  1. Автомобільна освіта (заклади)
  2. СТО України
  3. Корпоративна газета «Автомеханіки»

Це такі 3 теми, близькі до теми сайту.

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ САЙТУ

Далі, щоб вже остаточно визначитись зі стратегією розвитку сайту необхідно дати відповіді на ще 7 запитань. Так що, будьте добрі, 7 питаннь.

7 запитань по стратегії розвитку проекту:

1. Що це буде за сайт?

Авторський сайт Андрія Марченко (тобто, знову мій сайт з моїми статтями). Згодом не тільки мій. Інтернет-газета для автосервісу.

 

2. Яка там буде інформація?

Всі мої статті. Майже всі. За увесь період роботи в журналах «Авто-Сервіс», «Сервіс-Авто», «Авто-Центр», «AutoBuild», «СПЕЦ.»

Інтерв’ю (в аудіо) з цікавими людьми з автосервісу. Про СТО. Можливо pdf-варіант.

 

3. Яку проблему буде вирішувати ця інформація, яку потребу задовольняти?

Об’єднувати дві складові автосервісу: самі СТО і все те, що для СТО (обладнання в першу чергу).

Оповіщення про новинки по вузькій спеціалізації обладнання для СТО

 

4. В якому вигляді і яким чином це буде реалізовуватись?

Статті, публікації, інтерв’ю, розсилка, фейсбук.

 

5. Ціна послуг. Можливості отримання доходу.

Треба подумати… В залежності від того, по якому варіанту розвитку підемо.

 

6. Які продукти (послуги) буде пропонувати автор, координатор проекту?

Книжка «Обладнання для СТО»

Банери, реклама

Створення 3Д-панорам СТО (просування вед-інвайт)

Створення сайтів СТО (просування вед-інвайт)

 

7. Скільки автор проекту готовий йди до своєї мети? Що може зупинити, що може надихнути йти далі?

Ще до літа тримаю і щось намагаюсь робити, розповсюджувати, рекламувати, втілити план розвитку. Якщо не вистрелить до літа 2012 – не буду розвивати. Залишу проект. Хостінг і домен я викупив до 2014 року.

Вистрелить... Це або дохід від сайту не менший за 500 у.о., або корпоративна газета Автомеханіки. Якщо буде приносити клієнтів для Вед-Інвайт — теж можна працювати і залишати проект як канал звязку з потенційними клієнтами.

Отака моя відповідь на останнє питання по стратегії розвитку проекту.

 

50 (100) МАЙБУТНІХ ПУБЛІКАЦІЙ

Слідуючи методиці, далі потрібно виписати 50-т (а краще 100) назв майбутніх публікацій на сайті

Отож, 50-100 майбутніх публікацій сайту «Я — АвтомеханіК»:

Це мають бути інтерв’ю. Мандри по автосервісам. Більше ілюстрацій і живого матеріалу.

Все інше — (про желєзки і те, що я вже понаписував у своїх статтях) — вже писано і переписано тищщу разів. Повторювати, перекручувати – не цікаво. Потрібно щось, що оживить. Що буде цікавим. ЗА що готові будуть платити. А ця аудиторія любить бути в газетах. Впрочєм, як і будь-яка аудиторія.

 

СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО САЙТУ

За цим, потрібно визначитись з семантикою сайту (визначити семантичне ядро).

Для того, щоб знати, як люди шукають інформацію,котра є в твоєму проекті. Для того, щоб в текстах знати на які слова ставити виділення, які слова вживати. Щоб підніматись в рейтингах пошуковиків по правильним популярним словам. Це потрібно, щоб привести на сайт якомога більше зацікавлених темою людей. Щоб вони придбали більше товарів, послуг.

Методика визначення семантичного ядра сайту, насправді, не страшна. Для початку потрібно виписати всі можливі слова, по яким би ти сам шукав інформацію, котра буде розміщатись на твоєму сайті. Просто, взяти блокнот і виписати. Наприклад, ось так:

Автосервисное оборудование

Оборудование для сто

Сто Украины справочник

Шиномонтажное оборудование

Подъемник автомобильный

Планировка СТО

І тд. Вже робив таке для сайту АМТ по темам шиномонтаж та антиком. Треба доповнити

Потім, потрібно скористатись сервісами від яндекса (ВордСтат) і гул (ЕдВордс). Але щоб побачити тенденцію по своєму регіону мені особисто зручніше використання Яндексівського сервісу.

Ці сервіси при правильних налаштуваннях покажуть вам скільки можна очікувати людей у себе на сайті при самих райдужних перспективах пошукової оптимізації. І взагалі, чи цікава ця тема автосервісному населенню планети Інтернет.

Та ще й вони запропонують інші схожі слова, по котрим шукали цю тему. Всі результати потрібно звести в файл excel (ключовий запит – кількість запитів), прибрати зайве, відформатувати і відсортувати за рейтингом. Поділити це все на три сектори (тут вже вмикаємо мозг), виділити кожен сектор своїм кольором. Найбільш рейтингові – це, так звані, високочастотні запити ВЧ (червоний), менш рейтингові – середньочастотні запити СЧ (синій), мало рейтингові – низькочастотні запити НЧ (сірий).

Приблизно отримується ось така картина:

 

Тепер в нас є чітке розуміння, на які слова орієнтуватись в текстах. Що більш опитується. Є теми, є слова, є стратегії, можна рухатись далі.

 

САЙТИ-ЛІДЕРИ

Необхідно визначити сайти-лідери в темі. Вивчити них, підходи, особливості, фішки, способи заробітку, юзабіліті, дизайн, розміщення елементів, умови продажу, доставки, товари.

Відносно проекту Я — Автомеханік можна виділити такі цікаві сайти-лідери:

1. Звичайно ж, сайт журналу, а точніше, тіпа видавництва «Автоексперт».  Його власник Олександр Кельм був засновником того самого журналу «Автосервіс» з якого я й почав свою діяльність у цій сфері ще будучи студентом університету і викладачем авто-транспортного технікума. Там я заробив свої перші 150 баксів за місяць. Відволікаюсь... Так от.

Автоексперт. Сам журнал мені вкрай не подобається і ніколи не подобався. Може тому, що я й «Автосервіс» після Кельма робив більш живішим, для людей шо лі... Більш намагався бути схожим на московські журнали. От у них класно все пишуть. І матеріали професійні. В них я навчався. А от у нас, в Україні, серед спеціалізованих виданнь цієї тематики нікого більш і назвати. Один Кельм, вірніш його Автоексперт. Ну, ще Авто Мастер да Сучасна Автомайстерня. Час від часу воскресаючий Автосервіс. Але їх я взагалі за рівень не вважаю. Така моя думка.

Пишу в такому роздратованому тоні, бо якось не по собі. на себе ж і злюсь, що сам не можу зробити нормальну, хоча б, газету... Щоб було про що почитати. І «Я — Автомеханік» — те що й думав, розбавить весь цей мотлох, не розвиваю по нормальному... Емоції.

Що ще по Автоексперту. Нічого не змінилось. Як було в 90-х статті для рекламодавців, так і залишилось... Скукотіща. і нікому не потрібна інформація. Тільки дерева переводять.

Як Кельм заробляє? На понтах і розкатуванні нетямущих керівників фірмочок біляавтосервісної тематики. Я не проти. Але ж і інформаційний продукт має бути таким, щоб рівень відчувався. Щоб хотілось ті гроші віддавати.

За 10 років що я його знаю, він тільки дійшов до ідеї створення на сайті ось такого довідника організацій по обладнанню для СТО. Навіть моя Автомеханіка розгорнуто викладена. Хід суто комерційний. Аж смердить.  А інформаційна частина ніяк не розвивається. Хоча можна зрозуміти. Пропонується розміщувати новини, інформацію про фірму. Це — за щомісячну плату. Вобщєм, як завжди, по хитро-жовтому. )) 

Але в мене на сайті теж він буде. Тільки не для всіх. І обовязково з живими інтервью.

Вже зявились розділи довідника «Бренди», «Компанії (різних напрямків)», «СТО». 

В свою чергу, на своєму сайті я теж зроблю розділ «Компаній» і «Брендів», як в принципі ще дуже давно задумував. Але дуже звужу тематику до сфери Обладнання для СТО. Самі СТО вже досить повно представлені на порталі «Всесто». 

2. Немає більше сайтів-лідерів по цій тематиці. Не буду враховувати сюди сайті москвичів (дійсно класні за інформацією): "",; або комерційних організацій, тіпа моєї Автомеханіки чи АМ-Технології (компанії, де я є позаштатним маркетологом і адміністратором сайтів).

Після цього йде технічне виконання проекту, його наповнення, розвиток, реклама.

Це дизайн, юзабіліті, фішки і… хронометраж по заповненню.

Як це робив (з самого початку) і роблю (що зараз) в рамках проекту Я — АвтомеханіК розповім в наступній публікації по темі. Саме цікаве ще попереду.

 

От, наприклад, одна з фішок «Я – АвтомеханіК»автоматичне поновлення сайту новими статтями вже без моєї допомоги. Я, можу займатись розвитком проекту без турботи про наповнення до травня 2012 року. Отака фішка. Про всі фішки детальніше в наступному матеріалі по Я — Автомеханік. Технічна сторона.


П.С. Якщо когось зацікавила дана інформація, пишіть. Якщо ви якийсь там міністр чи людина, що бачить в цьому перспективу і зацікавленність – пишіть мені. Якщо ви хочете розміщати свої матеріали на сайті як автор – ласкаво прошу. Якщо вам є що сказати і ви власник СТО, потрібно провести інтерв’ю, написати про ваш автосервіс і викласти все на сайт – пишіть. Якщо подобається ідея і хочете допомогти – розповсюджуйте, коментуйте, допомагайте. Пишіть. Не сидіти ж оце весь час тільки читати да інтелектуально збагачуватись. )))

 

Всі способи зв’язку зі мою – на сторінці «Зв’язок зі мною». Буду дуже радий, якщо приєднаєтесь у всіх можливих соц.мережах (там теж є ссилочки).

Вєчно Ваш, Андрій Марченко

Автор і координатор проекту «Я — АвтомеханіК»

Мене ви можете знайти ще й тут! :)

Схожі записи:

Слогани для сайту РОЖІВКА
Мої 365. 50-та неділя (19.11.2012-25.11.2012)
Кліпчик: "МОЇ 365-2012" (Light-версія)

Тільки для вас! В мене ще дещо є... На ту ж тему:

Мастерская интернет-технологий Wed-Invite

Коментуйте вКонтакті

Вже закрив коментування.

Про автора і цей сайт

Я - Андрій Марченко. А це мій особистий сайт. Це щоденничок одного рожівця - людини, родом з Рожівки, що народилась і живе в селі Рожівка, що на Україні. Я звичайний. Люблю свою землю, маю деякі скромні здібності і купу недоліків. Для чого цей сайт? Тут я збираю, по можливості, різні матеріали, а також веду свої записи-пам`ятки... такий собі літопис життя. Бо-ж, ще Джим Рон казав, що: "Цінним спадком для наших дітей є наші щоденники". Отаке.

----------------

Я - Андрій Марченко

Мене можна знайти ще й тут!

Свіжина …

Інші мої сайти і проекти

  • "Wed-Invite" Майстерня інтернет-технологій. Мій перший реально комерційний сайт.
  • "[в] СЕЛІ" Система сайтів сіл Броварського району
  • "Натур-Продукт" Інтернет-крамниця справжнього, натурального і екологічного.
  • "Сайт села Рожівка" Сайт моєї батьківщини, мого села Рожівка. Входить в систему сайтів [в] СЕЛІ.
  • "Я – Автомеханік" Інтернет-газета для автосервісу
  • Sunny: Wow, this is a great story. I really enjoyed it. Pulled me right in and I co1&8nl#d2u7;t let go. Has it been published anywhere? I like your Tweets, John, and have been noticing them for a while now. I happen to love stories that go beyond our daily lives and have action from other mysterious worlds. All...
  • Андрій Марченко: Дякую за респект і за уважуху дякую. Був поетом колись. І на мотику до Криму колись. Зараз так – все прозаїк да про заєк. )))
  • rum: Cлухай, чуваче! Та ти – Поет! Респект і уважуха!
  • Андрій Марченко: Багато версій місцеві аксакали, сидячи біля магазину, висовують. То, кажуть, можуть бути й свої недоброякісні елементи (є в нас такі підозрілі, не буду називати), або, таки, ті “строітєлі”, що взимку на сухарях сидять перезимовують в журавушці чи прилеглих. Але, коли минулого тижня в...

Контроль

Яндекс.Метрика